Post-testa publizitate kanpainaren mezuaren inguruan egiten den hausnarketa da, proposatutako helburuak noraino lortu ditugun jakiteko. Kontrol hau kanpaina airean dagoen bitartean eta kanpaina bukatu ostean egiten da.
Iragartzen den produktua kotxea edo autoa da, zehatzago esanda, Renault Laguna. Iragarkiaren iraupena 30"-koa da.
Lehen esan dugun bezala targeta gizonak eta emakumeak dira, 25-50 urte bitartekoa eta erdi-erdi mailako jendea eta erdi-altu klaseko jendeari zuzendutakoa da. Renault autoa duten eta baita ez duten erabiltzaileei zuzendutakoa. Post-testa bide honetan bideratuko dugu baita ere.
Iragarki hua aukeratzeko arrazoi nagusia gustoko izan dudala da eta gainera gustokoa dudan sektorean ibiliko naiz, hau da , autoetan. Honen ondorioz, uste dut lana hobeto eta gustora eramango dudala.

Renault
Agencia: Publicis Comunicación EspañaAnunciante: RenaultProducto: AutomóvilMarca: Renault LagunaSector: AutomociónContactos del cliente: Juan Francisco Gómez y Alaitz GarinDirectores generales creativos: Marcelo Vergara, Fabio Mazía y Santiago LuceroDirector creativo ejecutivo: Nacho OñateEquipo creativo: Ana González y Clara BozaProducer: Gustavo SamaniegoDirector de cuentas: Daniele CiciniSupervisor de cuentas: Iván EsquerEjecutiva de cuentas: Rosario GarcíaPlanificación estratégica: Nuria SerranoProductora: AgostoRealizador: Belén GayánProductor ejecutivo: Rafael MontillaProducers: Toni Moreno y Víctor MataPost producción: El RanchitoEstudio de sonido: SonodigiMúsica: La CremAgencia de medios: OMDPieza: Spot TV 30"Título: 'Superstar'
Ikerketa hoenkin hainbat gauza lortu nahi ditut printzipioz, hala nola: iragarkia gogoratzen duten, ze punturarte gogoratzen duten, ea markarekin lotzen duten, iragarkiari buruzko iritzia, pertsonai famatuari buruzko iritzia...
Horretarako hainbat bariable erabiliko ditut. Hasieran galdera orokorrak sailkapen bat egiteko, gero kanpainaren inpaktua neurtzeko galdetuko dut ea gogoratzen duten, ze punturaino gogoratzen duten... honen ostean mezuaren inpaktua neurtzeko galdetuko dut ea mezua gogoratzen duten. Ondoren, detalletan zentratuko naiz apur bat (ea famatua gogoratzen duten, off ahotseko hitz jokoak...)
Azkenik, ulerkuntza eta pertsepzioa adierazi dezaten, eskaladun galderekin adieraziko dut, batetik hamarrera. Eta kanpainiaren iritzi laburra pare bat edo hiru galderen bitartez.
No hay comentarios:
Publicar un comentario